Hej! Nu är det bara 18 dagar kvar tills jag åker, helt otroligt!
 
Det var ett bra tag sen jag skrev sist, men eftersom den här bloggen bara ska handla om mitt utbytesår så har det inte funnits så mycket att säga. Lite har det dock skett på utbytesfronten: en AFS-student från Argentina som bor på samma gata som jag kommer bo på skrev till mig förra veckan. Hon kom tydligen till Ungern i januari och ska vara kvar till december! Just nu är hon den enda AFS-aren i Nyíregyháza men det ska komma typ sju andra tillsammans med mig så det är ju jättekul att vi blir så många! Tjejen (Cande), hennes värdsyster och min värdsyster (Zsaklin) är tydligen alla bra kompisar och är alla lika gamla. Jag har även snackat lite mer med min värdsyster och hon verkar supersnäll, så jag längtar verkligen efter att träffa henne och resten av min värdfamilj! En annan nyhet gällande utbytesår är att min familj ska ta emot en utbytesstudent när jag är borta! Min familj valde henne idag och hon verkar vara en jättebra tjej, så det är ju kul för dem!
 
Det känns fortfarande rätt overkligt att jag åker om bara 18 dagar, men det börjar sjunka in! Nu är alla presenter till familjen köpta, jag har klippt mig (man måste ju vara fin när man flyttar utomlands) osv så nu är det bara att ta den sista dosen av en spruta, packa och säga hejdå till alla så det ska ju gå bra! Under dessa 18 dagar som jag har kvar ska jag dock åka till Göteborg och Berlin, oups... Men jag hinner!
 
Det var allt jag hade att säga idag, men jag lovar att uppdateringen kommer bli mycket bättre när jag väl åkt och kanske precis dagarna innan jag drar!
 
Ciao
Kommer sakna min fina familj <3

Kommentera

Publiceras ej