Idag händer det!!! 
Om bara några timmar ( 6 h 45 minuter) lyfter planet från Kastrup och jag börjar flyga mot Budapest! Jag kan inte fatta att det äntligen är dags, jag är så himla taggad 😄😄 

Jag blev precis klar med packningen, såå skönt. Det var verkligen jättesvårt att packa för 10 månader, framförallt när jag bara fick packa 20 kg i själva bagaget och 10 kg i handbagaget... Jag och mamma fick väga väskan tusen gånger och plocka ut massa saker hela tiden tills vågen äntligen visade på 19 kg. Jag skulle gärna lägga ner ännu ett kg, men det vågar jag inte eftersom vågen inte är helt tillförlitlig! 

Förutom att jag är rätt hungrig så är humöret på topp för tillfället! Jag har inte känt mig alls ledsen idag (hittills), till skillnad från vissa andra dagar som t.ex. igår när jag typ var ett vrak och ena sekunden var superglad och andra sekunden superledsen haha... 

Nu är det dags för lite kanelbullar & kaffe, jag skriver säkert igen idag! 


Utmattad efter att ha packat...

Kommentera

Publiceras ej