Szia! Nu är det bara 8 dagar tills jag åker till Ungern! Jag har hela tiden tyckt att det varit så lång tid kvar eftersom jag först skulle åka på semester i Portugal sen till Göteborg och sen till Berlin innan det är dags att åka och nu är tydligen den tiden kommen eftersom jag precis kom hem från Berlin... 
 
Det är fortfarande inte så jättemycket som har hänt för min del på utbytesfronten, jag har bara snackat lite mer med min värdsyster & värdbror och frågat om regler i skolan osv! Jag hörde innan att jag inte ska bära skoluniform men jag var osäker på om det fanns olika "dresscodes" i skolan man ska följa. Det är det tydligen inte så förmodligen får jag sminka mig och måla naglarna som vanligt (yes!) men jag måste bära skoluniform på röda dagar vilket jag tycker är rätt fett faktiskt! Fler saker jag fick reda på var att jag ska på ett förberedelseläger utanför Budapest från fredag-söndag och sen blir jag hämtad av brodern och mormorn/farmorn. 
 
Mycket mer än det här har inte hänt när det gäller mitt kommande utbytesår så jag får istället skriva igen när saker börjar hända dvs om bara några få dagar!
 
Ciaoooo

Kommentera

Publiceras ej