Hejhej! Idag är det 55 dagar tills jag åker till Ungern, helt galet! Nu börjar jag NÄSTAN bli stressad över hur jag ska hinna med allt jag vill göra innan jag åker, vilket säger lite om hur nära det faktiskt börjar bli!
 
För någon timme sedan kom jag hem från ett AFS-möte här i Lund. Jag fick inte direkt höra något nytt, det mesta berättades på det två dagar långa förberedningslägret i Sigtuna i början av maj men det var ändå kul och trevligt att höra lite från AFS och lyssna på andras berättelser och så. Varje gång jag hör något från AFS eller går på något möte så känns det kommande året mycket mer verkligt och det är ju en jätteskön känsla! Jag har alltså inte hört något mer om vad som komma skall, men jag tänkte att jag kunde uppdatera bloggen lite ändå! 
En blogg är ju alltid roligare när det är bilder med så här är en bild på mig från AFS-lägret i början av maj!
 
Detta var väl allt för mig idag, jag skriver säkert snart igen! Hejdåå

Kommentera

Publiceras ej