Åsna på bondgården i söndags 

Jag och 'brorsan' provar glasögon på H&M 
Varmt ute en dag, 30 grader men idag var det t.o.m. 32 grader. 
En bild från festivalen som är i stan 
Lite av kladdkakan jag bakade i eftermiddags! Familjen älskade den verkligen men de hade stora problem med att uttala namnet.... 
Min garderob bakom väggen och en byrå som kom in på mitt rum för cirka 5 minuter sen 
Liten hylla, min säng och en del av det ena fönstret i mitt rum 
Min utsikt just nu, sängen, dörren, golvlampan.

Jag flyttade som sagt in på mitt rum igår, så rummet är rätt tomt och kalt för tillfället, men snart kommer min matta , och sen kanske nästa vecka paketet från Sverige som bl.a. Innehåller några foton! Jag tror även att jag ska köpa och eventuellt hänga upp en ungersk flagga, och kanske också sätta upp min svenska flagga någonstans. Känns väldigt osvensk med massa flaggor men jag är ju faktiskt inte i Sverige! 

Ljuset är väldigt dåligt eftersom det är kväll så mitt rum ser inte så fint ut, men jag ska ta nya bilder när rummet är mer klart nästa vecka! Jag ska också fråga zsaklin om det är okej att jag tar några bilder i huset och lägger upp här på bloggen! 

Nu ska jag sova, jag skriver igen snart! Kram! 

2 kommentarer

Bibi sonderyd

04 Sep 2014 21:58

Så kul att du nu har fått ditt rum! Det blir säkert mysigt när du fått färdigt med lite foto och dyligt! Så gulliga djur du har fotat!Skall du ha nya glasögon eller det var bara på skoj?

Bibi sonderyd

04 Sep 2014 21:58

Så kul att du nu har fått ditt rum! Det blir säkert mysigt när du fått färdigt med lite foto och dyligt! Så gulliga djur du har fotat!Skall du ha nya glasögon eller det var bara på skoj?

Kommentera

Publiceras ej